Grunnkurset har to tema om markedskunnskap og økonomi. – Vi går gjennom litt forskjellig fra forbrukerinnsikt, salg, markedsføring og til prissetting og lønnsomhet, forteller Dagfinn Pedersen som er fagsjef i Lokalmatavdelingen i Stiftelsen Norsk Mat. 

Kurset har en varighet på rundt en time, er kostnadsfritt og foregår i disse koronatider via nettet. - Vi har gjennomført kurset på Teams. Det fungerer helt fint! Med passe stor mengde deltakere får vi gått gjennom temaene, tid til å diskutere litt underveis og komme med noen tips, fortsetter Pedersen.

Er du interessert i et slikt kurs tar du kontakt med Dagfinn Pedersen på mobil 911 64 054 eller på e-post dagfinn.pedersen@norskmat.no

Dette grunnkurset er en del av Markedstjenester i regi av Stiftelsen Norsk Mat. De viktigste fagområdene i Markedstjenester er:

  •  Markedsforståelse, kjedeforhandlinger og salg
  •  Logistikk og valg av salgskanal
  •  Budsjettering og kalkulering

Markedstjenester tilbys til produsenter av lokale drikke- og matspesialiteter med inntil 10 årsverk.

For flere kurs:

https://www.lokalmat.no/no/kommende-kurs